
4PADEL, continua el seu desenvolupament a gran velocitat. Marca estrella del grup PLAYERS, 4PADEL anuncia l’adquisició de 5 clubs indoor a Alemanya, que representen un total de 40 pistes addicionals, la qual cosa suposa un increment del 30 % de la seva xarxa.
Una implantació estratègica en un mercat en ple creixement
Alemanya, al igual que molts països europeus, està experimentant un fort creixement en la pràctica del pàdel. Amb la ubicació a Düsseldorf, Berlín, Münster, Essen i Mülheim, 4PADEL dóna un pas concret cap a la internacionalització, amb l’ambició de convertir-se en un actor clau en el desenvolupament del pàdel a Europa.
Aquesta adquisició reflecteix la voluntat del grup PLAYERS – també propietari de les marques LE FIVE, ZIDANE FIVE CLUB i PLAYERS EVENTS – d’exportar el seu saber fer en l’àmbit de l’esport d’oci indoor. Des de l’estiu de 2025, els clubs alemanys implicats seran integrats sense interrupció sota la marca 4PADEL.
Un model provat: esport, convivència i digital
El grup preveu desplegar a Alemanya l’experiència 4PADEL ja coneguda pels jugadors francesos: un ambient “club” acollidor, una oferta digital completa i el desenvolupament de sports bars en les seves instal·lacions, per convertir els clubs en autèntics indrets de vida convival i connectats.
Els cofundadors de PLAYERS, Joseph Vieville, Tony Jalinier i Guillaume Debelmas, afirmen:
« En el marc d’una expansió europea molt concreta, en països on la pràctica del pàdel encara no està totalment estructurada, aquesta adquisició forma part dels impulsors de desenvolupament identificats amb Vendis Capital, el fons d’inversió que va entrar al capital de PLAYERS l’estiu passat. Respectant la cultura local, l’ambició de PLAYERS és desenvolupar allò que fa èxit amb l’experiència de jugador 4PADEL a França, és a dir, l’ambient “club” convivial i l’experiència digital a 360°. »
Una ambició afirmada per al 2026 i més enllà
El grup PLAYERS no té la intenció de parar aquí. A mig termini (2026), 4PADEL anuncia l’obertura de 125 noves pistes a França. I a l’horitzó 2030, el grup preveu l’obertura de 10 clubs per any a l’Hexàgon, tot integrant noves disciplines esportives de moda en les seves instal·lacions.
Amb aquesta ofensiva a Alemanya, 4PADEL es posiciona com un dels líders en el desenvolupament del pàdel a Europa.
The post 4PADEL s’attaque à l’international avec une première implantation en Allemagne first appeared on Padel Magazine.