A l’era del digital, les marques de pàdel exploten plenament les xarxes socials com a eines de comunicació i màrqueting. Autèntiques aparadors, aquestes plataformes els permeten de valoritzar la seva identitat, els seus jugadors patrocinats i d’anunciar les seves novetats.
Des de fa molts anys, nombroses plataformes han emergit o han crescut: Instagram, TikTok, X (ex-Twitter), LinkedIn, i moltes més. Aquests canals s’han convertit en manetes de visibilitat poderores, permetent a les marques d’apropar-se a la seva comunitat i de consolidar la seva notorietat. Però, llavors, quines són les marques més populars a les xarxes socials?
Nox, el líder
Centrant-se en Instagram, la xarxa social més utilitzada per les marques i els esportistes d’alt nivell, és la marca espanyola Nox que es posiciona al capdavant amb 352.000 seguidors. Patrocinador oficial del nº1 mundial Agustín Tapia, Nox gaudeix de la notorietat de l’argentí, que contribueix fortament a la imatge i l’èxit de la marca.
Nox també és activa a altres plataformes, amb més de 19.000 seguidors a X i 43.000 a TikTok.
Adidas, en segona posició
La marca alemanya gaudeix de la notorietat d’una de les grans empreses esportives del món, present en molts esport. La seva divisió de pàdel es situa en segon lloc entre les marques més seguides a Instagram, amb 306.000 seguidors.
Adidas patrocina especialment el número 3 mundial Ale Galán i s’ha convertit en un actor imprescindible del pàdel en els últims anys. No obstant, encara no està present a les plataformes X i TikTok dedicades al pàdel.
Bullpadel, un valor segur
Molt present als terrenys amb nombrosos jugadors del Top 30 mundial, Bullpadel és una referència incontestable. Acumula 263.000 seguidors a Instagram i es posiciona en el nº1 a X amb més de 23.000 seguidors.
La marca compta entre els seus ambaixadors estrelles com Fede Chingotto, Juan Tello, Gemma Triay i Delphi Brea.
La resta de la classificació
Head, al peu del podi
Marxa històrica del tennis, Head també s’imposa al pàdel amb 183.000 seguidors a Instagram. Patrocina especialment el nº1 mundial Arturo Coello, amb qui ha llançat una línia de firma aquest any. La marca es recolza també en la primera parella femenina mundial, Ari Sánchez i Paula Josemaría, per reforçar la seva visibilitat. El seu compte X supera els 16.000 seguidors.