A l’era digital, les marques de pàdel exploten plenament les xarxes socials com a eines de comunicació i màrqueting. Veritables aparadors, aquestes plataformes els permeten valoritzar la seva identitat, els seus jogadors patrocinats i d’anunciar les seves novetats.

Des de fa molts anys, moltes plataformes han emergit o han agafat mida: Instagram, TikTok, X (anteriorment Twitter), LinkedIn, i moltes altres. Aquests canals s’han convertit en potents impulsos de visibilitat, permetent a les marques apropar-se a la seva comunitat i consolidar la seva notorietat. Però llavors, quines són les marques més populars a les xarxes socials?

Nox, el líder

Centrant-nos en Instagram, la xarxa social més utilitzada per les marques i els esports d’alt nivell, és la marca espanyola Nox la que es posiciona en el primer lloc amb 352.000 seguidors. Patrocinador oficial del número 1 mundial Agustín Tapia, Nox gaudeix de la notorietat de l’argentí, que contribueix fortament a la imatge i al èxit de la marca.

Nox també és activa en altres plataformes, amb més de 19.000 seguidors a X i 43.000 a TikTok.

Adidas, en segona posició

La marca alemanya gaudeix de la notorietat d’una de les empreses esportives més grans del món, present en molts esports. La seva divisió de pàdel es posiciona en segon lloc entre les marques més seguides a Instagram, amb 306.000 seguidors.

Adidas patrocina principalment el número 3 mundial Ale Galán i s’ha convertit en un actor imprescindible del pàdel en els últims anys. No obstant això, la marca encara no està present a les plataformes X i TikTok dedicades al pàdel.

Bullpadel, un valor segur

Molt present en els terrenys amb molts jugadors del Top 30 mundial, Bullpadel és una referència indispensable. Acumula 263.000 seguidors a Instagram i es posiciona com a número 1 a X amb més de 23.000 seguidors.

La marca compta entre els seus ambaixadors amb estrelles com Fede Chingotto, Juan Tello, Gemma Triay i Delphi Brea.

La resta del rànquing

Head, al peu del podi

Marca històrica del tennis, Head s’imposa també en el pàdel amb 183.000 seguidors a Instagram. Patrocina principalment el número 1 mundial Arturo Coello, amb qui ha llançat una línia de productes signada aquest any. La marca també compta amb la primera parella femenina mundial, Ari Sánchez i Paula Josemaría, per reforçar la seva visibilitat. El seu compte a X supera els 16.000 seguidors.

Babolat, 5a

<p'Altre gran nom del tennis i del pàdel, Babolat compta amb 159.000 seguidors a Instagram i 8.500 a X. Patrocina dos membres del Top 10 mundial: Juan Lebrón i Coki Nieto.

Wilson, 6a

Marca emblemàtica portada per la llegenda Fernando Belasteguín (ara ja retirat), Wilson compta amb 136.000 seguidors a Instagram i més de 6.000 a X. Ben implantada al tennis, continua el seu creixement al pàdel.

Tecnifibre i Siux, per sobre dels 100K

Tecnifibre, que utilitza un compte comú per al tennis i al pàdel, supera els 100.000 seguidors. D’altra banda, Siux continua la seva ascensió amb 108.000 seguidors a Instagram, 6.000 a X i més de 5.000 a TikTok. La marca pot comptar amb jugadors d’alt nivell com Stupa, així com amb joves talents argentins com Augsburger i Libaak.

Les altres marques:

  • Drop Shot : 54.300 seguidors
  • Black Crown : 41.300 seguidors
  • Kuikma : 35.400 seguidors
  • Joma : 33.200 seguidors
  • Oxdog : 23.500 seguidors
  • Lok : 16.400 seguidors

The post Les marques de pàdel més seguides a les xarxes socials first appeared on Padel Magazine.